19.11.2025
Armine Badalyan
Ի՞նչ հեռուստացույցն ընտրել PlayStation 5/5 Pro և Xbox Series X/S խաղերի համար
PS5/PS5 Pro և Xbox Series X/S-ի խաղային համակարգերի հզորությունը բացահայտելու համար անհրաժեշտ է համապատասխան հեռուստացույց ընտրել։ Տեխնիկական ի՞նչ նորարարություններ կան այս համակարգերում, և ինչո՞ւ ձեր հին հեռուստացույցը կարող է հարմար չլինել։ Եկեք պարզենք հիմնական առանձնահատկությունները։
Մինչև 8K լուծաչափ
PlayStation 5 Pro և Xbox Series X խաղային համակարգերն աջակցում են մինչև 7680 x 4320 պիքսել լուծաչափով խաղեր, բայց մասշտաբի բարձրացմամբ, քանի որ սա մարտահրավեր է նույնիսկ ամենահզոր սարքավորումների համար։ Այնուամենայնիվ, նման պատկերի պարզություն ունեցող խաղերը դեռևս շատ հազվադեպ են հանդիպում, ուստի չարժե ձգտել այս չափանիշին։ Իսկ հեռուստացույցներում 8K լուծաչափը հանդիպում է միայն շատ թանկ մոդելներում՝ 75 դյույմից ավելի էկրանի չափսով։ Այլ կերպ ասած, սա ավելի շատ ապագային հարմարվող լուծում է։ Դժբախտաբար, Xbox Series S-ի պարզեցված տարբերակը զուրկ է այս հնարավորությունից։ Նույնը վերաբերում է նաև PlayStation 5-ին։
4K 120Hz ռեժիմ
PS5/PS5 Pro-ն և Xbox Series X-ը առաջին խաղային համակարգերն են, որոնք աջակցում են 4K էկրաններին՝ 120Hz թարմացման հաճախականությամբ (Series S-ը սահմանափակված է 1440p-ով): Սա ոսկե ստանդարտն է, որին ձգտում են արտադրողները: Այնուամենայնիվ, այս պատկերը զգալիորեն մեծացնում է սարքի վրա ծանրաբեռնվածությունը, ուստի շատ խաղեր ներկայումս զոհաբերում են պատկերի որակը՝ ավելի հարթ պատկերների համար: Սա հաճախ նշանակում է ընտրություն կատարել 4K/60Hz կամ FHD/120Hz միջև, կամ ընդունել կադրերի հաճախականության անկում ինտենսիվ տեսարանների ժամանակ:
HDR աջակցություն
HDR (Բարձր դինամիկ տիրույթ) տեխնոլոգիան ապահովում է ընդլայնված դինամիկ տիրույթ: Այն թույլ է տալիս տեսաազդանշանին պարունակել զգալիորեն ավելի շատ պայծառություն և գունային տեղեկատվություն յուրաքանչյուր պիքսելի համար: Սա թույլ է տալիս ստանալ ավելի հարուստ, վառ պատկեր:
VRR աջակցություն
Ադապտիվ թարմացման հաճախականությունը կամ փոփոխական թարմացման հաճախականությունը լուծում է ընդհատման խնդիրը, երբ էկրանին կադրերի հաճախականությունը չի համապատասխանում GPU-ի ելքային կադրերի հաճախականությանը: VRR-ի բացակայության դեպքում պատկերը կարող է ընդհատվել։ Սա հատկապես կարևոր է մարտական խաղերի համար:
ALLM աջակցություն
Ավտոմատ ցածր լատենտության ռեժիմը (ALM) հայտնաբերում է խաղային վահանակի միացումը հեռուստացույցին և ավտոմատ կերպով այն անցնում է խաղի ռեժիմի: Սա նվազեցնում է խաղային վահանակի մուտքագրման և համապատասխան գործողության միջև ընկած ուշացումը: VRR-ի նման, այս տեխնոլոգիան հիմնված է HDMI 2.1-ի վրա:
Լուծաչափ և էկրանի չափս
Լուծաչափը հեռուստացույցի էկրանի պիքսելների քանակն է: Որքան շատ պիքսելներ, այնքան ավելի սուր և մանրամասն է պատկերը: PlayStation 5/5 Pro-ի և Xbox Series X-ի համար հեռուստացույց ընտրելիս ուշադրություն դարձրեք բացառապես 4K մոդելներին, որոնք հայտնի են նաև որպես UltraHD: Xbox Series S-ի համար նույնիսկ FHD-ն է հարմար, եթե ունեք սահմանափակ բյուջե (1440p սարքերը հասանելի չեն):
Անկյունագծի չափի ընտրությունը կախված է հեռուստացույցի տեղադրությունից, սենյակի չափից և ձեր ընդհանուր դիտման սովորություններից: Ընդհանուր առմամբ, որքան մեծ է էկրանը, այնքան ավելի հեռու պետք է նստեք, որպեսզի չթափահարեք գլուխը և չտեսնեք հայտնի պիքսելային «հատիկը»:
Դիտման նվազագույն հեռավորությունը գտնելու համար էկրանի անկյունագիծը բազմապատկեք 1.2-ով: Օրինակ, եթե դուք ունեք 50 դյույմ հեռուստացույց, ապա պետք է նստեք դրանից 1.5 մետր հեռավորության վրա: 55" հեռուստացույցի համար հեռավորությունը 1.7 մետր է, 65" հեռուստացույցի համար՝ 2 մետր, իսկ 75" հեռուստացույցի համար՝ 2.3 մետր:
Էկրանի մատրիցա
IPS: Ամենատարածված և մատչելի LED վահանակը: Այն առաջարկում է լավ գունային վերարտադրություն և մինչև 1500:1 կոնտրաստի հարաբերակցություն, բայց չունի հարուստ սև մակարդակներ, ուստի լուսավորության արտահոսքը կարող է տեսանելի լինել մութ տեսարաններում: Դիտման անկյունները լավն են, իսկ արձագանքման ժամանակը միջին է։
VA: Այս LED վահանակն ավելի թանկ է, բայց առաջարկում է ավելի բարձր կոնտրաստային պատկեր և ավելի խորը սև մակարդակներ: Արձագանքման ժամանակը կարող է լինել ավելի բարձր կամ ցածր, քան IPS-ը, բայց դիտման անկյունները և գունային վերարտադրությունը սովորաբար մի փոքր ավելի վատն են։
QLED: Վահանակի տեխնոլոգիա, որը կառուցված է քվանտային կետերի վրա՝ հետին լուսավորությամբ: Դրանք ապահովում են շատ պայծառ և կենսունակ պատկեր՝ լավ դիտման անկյուններով և ճշգրիտ սպիտակ և սև գույներով: Այնուամենայնիվ, ինչպես IPS-ի դեպքում, հետին լուսավորության արտահոսքը կարող է հայտնվել մութ տեսարաններում։
OLED: Մատրիցը հիմնված է օրգանական կետերի վրա, որոնք հետին լուսավորություն չեն պահանջում՝ դրանք ինքնուրույն լուսավորվում են: Սա նշանակում է, որ այս վահանակն առաջարկում է ամենաբարձր կոնտրաստը և անսահման սև մակարդակները: Արձագանքման ժամանակը ակնթարթային է, իսկ պայծառությունն ու դիտման անկյունները ավելի լավն են, քան IPS-ինը։ Սա ակնհայտ հաղթող է, բայց գինը արդարացված է։
Կան նաև այլ մատրիցներ, որոնք հանդիպում են միայն որոշ հեռուստացույցներում: Օրինակ՝ LG-ի NanoCell-ը կամ Sony-ի Triluminos-ը, երկուսն էլ հիմնված են քվանտային կետերի վրա և էապես չեն տարբերվում QLED-ից:
Հետին լուսավորության տեսակը
Հետին լուսավորությունը OLED էկրանների համար արդիական չէ, բայց կարևոր է այլ էկրանների համար, քանի որ այն անմիջականորեն ազդում է հեռուստացույցի պատկերի պայծառության և գույնի վրա: Ահա LED հետին լուսավորության տարբեր տեսակները.
Edge LED-ը բառացիորեն հետին լուսավորություն է ապահովում եզրերին։ Այս դիզայնում LED-ները բաշխված են էկրանի եզրերի երկայնքով, իսկ էկրանի հետևի մասը ծածկված է անդրադարձնող շերտով։ Այս տեխնոլոգիայի առավելությունը վահանակի բարակությունն է, սակայն թերությունը հետին լուսավորության արտահոսքն է, որը հստակ տեսանելի է մութ տեսարաններում։ Խորհուրդ չի տրվում։
Direct LED-ը հետին լուսավորություն է։ Այս տարբերակում LED-ները տեղակայված են էկրանի հետևի երկայնքով՝ ամբողջ մակերեսով։ Այս տեխնոլոգիայի գույներն ավելի պայծառ են, և պատկերն ինքնին ավելի բարձր կոնտրաստ ունի, քան Edge LED-ի դեպքում։ Այնուամենայնիվ, Direct LED հեռուստացույցները սովորաբար ունեն ավելի բարձր արձագանքման ժամանակ, ուստի դրանց վրա կարող է անհարմար լինել հրաձգային կամ մրցարշավային խաղեր խաղալը։
Mini LED-ը համեմատաբար նոր տեխնոլոգիա է, որն օգտագործում է շատ փոքր LED-ներ ամբողջ վահանակի վրա։ Սա թույլ է տալիս ավելի ճշգրիտ և պայծառ հետին լուսավորություն, ինչպես նաև բարելավված կոնտրաստ։ Այս վահանակով էկրանները սովորաբար զիջում են OLED համարժեքներին միայն արձագանքման ժամանակով և դիտման անկյուններով, բայց կարող են շատ նման լինել գույներով։
HDR և Dolby Vision աջակցություն
Նշված բարձր դինամիկ տիրույթի տեխնոլոգիան թույլ է տալիս փոխանցել ավելի շատ պայծառության և գունային տեղեկատվություն, որն իր հերթին ապահովում է ավելի լավ մանրամասներ ինչպես ամենամութ, այնպես էլ ամենապայծառ տեսարաններում: HDR-ը ստանդարտներ ունեցող մշակման հապավումն է.
HDR10-ը դինամիկ տիրույթի ընդլայնման հիմնական տեխնոլոգիա է՝ ստատիկ մետատվյալներով (միատարր ամբողջ տեսանյութի հաջորդականության համար):
HDR10+-ը HDR10-ի բարելավված տարբերակ է՝ դինամիկ մետատվյալներով, ինչը նշանակում է, որ այն փոխվում է՝ կախված էկրանին տեղի ունեցողից (LG-ի ակտիվ HDR-ը նույնն է):
Dolby Vision-ը Dolby Labs-ի HDR-ի տարբերակ է, որը նաև կարգավորում է պայծառությունը, հակադրությունը և գունային կարգավորումները յուրաքանչյուր կադրի համար:
HLG-ն (Hybrid Log-Gamma) HDR ստանդարտ է, որն օգտագործվում է հեռուստատեսային և սպորտային հեռարձակումների համար: Զիջում է HDR10+-ին և Dolby Vision-ին պայծառ և մութ մանրամասների ճշգրտությամբ:
Գրության պահին Dolby Vision-ը աջակցվում է միայն Xbox Series X/S խաղային համակարգերի կողմից, այլ ոչ թե PlayStation 5/5 Pro-ի: Sony խաղային համակարգը աջակցում է HDR10+: Այս տեխնոլոգիաների միջև տարբերությունը դժվար է նկատել նույնիսկ նույն հեռուստացույցի վրա, ուստի դրանցից որևէ մեկը լավ տարբերակ է:
Էկրանի թարմացման հաճախականություն
Sony PlayStation 5/5 Pro-ն և Xbox Series X/S-ը ավտոմատ կերպով հայտնաբերում են միացված հեռուստացույցի լուծաչափը և թարմացման հաճախականության ռեժիմները: Ինչպես արդեն նշել ենք, ոսկե ստանդարտը 120 Հց է 4K-ի դեպքում:
Որքան բարձր է թարմացման հաճախականությունը, այնքան ավելի հարթ է էկրանին շարժումը: Այժմ կան 144 Հց հաճախականությամբ հեռուստացույցներ, բայց գործնականում դրանք քիչ են օգտագործվում խաղերի համար, և լրացուցիչ արժեքը կարող է զգալի լինել:
Դուք հաճախ կտեսնեք «60 Հց (DLG 120 Հց)» արտահայտությունը տեխնիկական բնութագրերում. սա արհեստականորեն մեծացնում է թարմացման հաճախականությունը՝ պատկերը թարմացնելով երկու պիքսելային շարքով միաժամանակ, այլ ոչ թե միայն մեկով: Սա բարելավում է հարթությունը, բայց նվազեցնում է պարզությունը և ներմուծում արտեֆակտներ: Այս ալգորիթմները սովորաբար ակտիվանում են, երբ հեռուստացույցը անցնում է խաղային ռեժիմի (օրինակ՝ TCL), բայց դրանք քիչ են օգտագործվում, քանի որ հեռուստացույցը դեռևս մնում է 60 Հց հաճախականությամբ:
Կարևոր է. 120 Հց էկրանով 4K հեռուստացույցները պետք է ունենան առնվազն մեկ HDMI 2.1 միացք՝ այս պատկերը ապահովելու համար: Ձեզ անհրաժեշտ կլինի նաև համապատասխան մալուխ:
Ինտերֆեյս
Նշված HDMI 2.1 միացքը անհրաժեշտ է ժամանակակից խաղային համակարգերի համար: Այս միացքը առաջարկում է 48 Գբ/վ թողունակություն: Այն հնարավորություն է տալիս օգտագործել 120 Հց թարմացման հաճախականություն, ինչպես նաև VRR (Variable Refresh Rate) և ALLM (Auto Low Latency Mode) տեխնոլոգիաներ, որոնք ապահովում են կադրերի հաճախականության համաժամեցումը և նվազագույնի են հասցնում ազդանշանի լագը:
Այնուամենայնիվ, եթե դուք չեք սիրում հրաձգային, մարտական կամ մրցարշավային խաղեր, այլ նախընտրում եք ավելի հանգիստ արկածային խաղեր, ապա HDMI 2.0-ը նույնպես հարմար է: Այս ինտերֆեյսով հեռուստացույցները զգալիորեն ավելի էժան են:
Ձայն
Ժամանակակից հեռուստացույցները սովորաբար ունեն երկու բարձրախոս, որոնց հզորությունն ու որակը կախված են սարքի դասից: Դրանք սովորաբար ունեն 10, 20 կամ նույնիսկ 40 վատտ: Հետևաբար, որքան թանկ է հեռուստացույցը, այնքան ավելի լավ է հնչյունը: Բարձրակարգ մոդելներն ունեն նույնիսկ ներկառուցված սուբվուֆերներ, որոնք ապահովում են լավ բաս:
Եթե դուք ավելի պարզունակ աուդիոֆիլ եք, միջին և բարձրակարգ մոդելների հնչյունը, հավանաբար, կբավարարի ձեզ: Իսկապես ընկղմվող փորձի համար ձեզ անհրաժեշտ կլինեն արտաքին բարձրախոսներ կամ սաունդբար, որոնք լավագույնս միացված են HDMI ARC կամ eARC միջոցով: Ավելի բյուջետային տարբերակ են բարձրորակ ականջակալները, որոնք միացված են անմիջապես խաղային վահանակին:
Եվ այսպես
Ժամանակակից խաղային համակարգերից առավելագույնը ստանալու համար պետք է, պարզապես, լինել տեղեկացված և ընտրել երրորդ կողմի համապատասխան սարքեր։ Լավագույն խաղային ժամանցի համար անհրաժեշտ աքսեսուարների լայն ընտրության հնարավորություն ունեք AllSell-ում։ Անվերջ թարմացվաղ տեսականի և լավագույն գնառաջարկ։
Last news
-
20.08.2025
Armine Badalyan
Ի՞նչ նոթբուք ընտրել գրաֆիկական դիզայնի համար
Գրաֆիկական պահանջկոտ ծրագրերի գործարկման համար անհրաժեշտ է կոնկրետ բնութագրիչներով նոթբուք։ Այս ուղեցույցը կօգնի ընտրել ճիշտ տարբերակը
-
29.09.2025
Armine Badalyan
Բյուջետային սմարթֆոններ Samsung-ից
Եթե փնտրում եք սմարթֆոն, որը հուսալի է, ժամանակակից և մատչելի, ապա առաջարկում ենք դիտարկել Samsung Ա Դասի բյուջետային սմարթֆոնները։
-
21.09.2025
Armine Badalyan
iOS 26. Նոր գործառույթներ և համատեղելի սարքեր
iOS 26 թարմացումը նոր՝ հետաքրքիր և շատ օգտակար գործառույթներ է առաջարկում։ Բացահայտիր նոր ՕՀ-ի հնարավորությունները և համատեղելի սարքերի ցանկը․․․
-
06.10.2025
Armine Badalyan
PLaystation 5 բոլոր մոդելների համեմատություն
Սիրու՞մ ես թվային խաղեր, ուզու՞մ ես գնել Playstation, բայց չե՞ս կողմնորոշվում որ մոդելն ընտրել։ Կարդա այս ուղեցույցը
-
15.10.2025
Արմինե Բադալյան
Instax Mini 12. Ակնթարթային տպման հմայքը
Instax Mini 12 ֆոտոխցիկը գայթակղում է ակնթարթային տպման հնարավորությամբ։ Թվում է՝ սեղմում ես կոճակը և վերջ։ Մինչդեռ, Mini 12-ը բավականին քմահաճ է և օգտագործման առանձնահատկություններ ունի։ Կարդալ ավելին․․․